Voor u ons contacteert bekijk eerst onze veel gestelde vragen.
Waar zit mijn bestelling?
Mijn status staat nog steeds op ‘klaarmaken door verzender’
Uw bestelling word bij ons elke dag binnen de 24u verwerkt. Bpost, DPD & DHL halen dagelijks onze pakketten op, behalve op zaterdag en zondag.
Door het grote volume van pakketten dat onze vervoerders te verwerken krijgen kunnen pakketten vertraging hebben en dan blijft de status staat op ‘klaarmaken door verzender’
U hoeft zich geen zorgen te maken, in de meeste gevallen wordt uw pakket een dag later verwerkt en ontvangt u een update behalve op zaterdag en zondag.
Moest u uw pakket na 5 werkdagen niet ontvangen hebben, gelieve ons dan te contacteren via het contactformulier.
Mijn product is defect bij ontvangst
Voor u ons contacteert gelieve volgende stappen te nemen
- Druk 3 seconden op de startknop om het product op te starten
- Laad het product 24u op, let er op dat uw USB poort geschikt is om op te laden
- Let op dat u de lader volledig in het product steekt
- Als product op batterijen werkt let er op dat u de batterijen goed geplaatst heeft
- Zijn de batterijen inbegrepen verwijder dan de bescherming tussen het product en de batterij
Als uw product toch defect is contacteer ons via het contactformulier en wij sturen u een gratis retourlabel. Na ontvangst & controle van het product ontvangt u een terugbetaling.
Ik heb me bedacht wil een product terugsturen
Als u zich bedacht heeft kan u een product terugsturen als deze voldoet aan onze retourvoorwaarden.
Om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne worden onderstaande producten niet aanvaard
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken
- Producten waarvan de verpakking beschadigd is
- Producten waarvan de folie verwijderd is
- Producten die gebruikt zijn
- Gedragen lingerie
Voldoet het product aan onze retourvoorwaarden contacteer ons via het contactformulier.
Vermeld welk product u wil terugsturen en u ontvangt van ons een gratis retourlabel. Na ontvangst & controle van het product ontvangt u een terugbetaling.
Mijn product is defect binnen de 2 jaar garantie
Contacteer ons via het contactformulier en wij sturen u een gratis retourlabel. Na ontvangst & controle van het product ontvangt u een terugbetaling.
Erovibes.be is een onderdeel van Erovibes BV
Adres:
Erovibes BV
Brusselstraat 51
2018 Antwerpen
België
Ondernemingsnummer: BE0832083123
Telefoon: 03/302 48 76 (Ma/Vrij - 9/17u)
Email: info@erovibes.be
Let op!
Hier kunnen geen bestellingen worden opgehaald.